Mentalność człowieka sukcesu

Zasada jest prosta.Chcesz sukcesu? To po prostu się NIE PODDAWAJ. 

To się tyczy biznesu, pasji, związku – WSZYSTKIEGO. 

  
Rodzimy się słabi. Boimy się konfrontacji i bycia INNYMI. W szkołach uczą nas schematów. Uczymy się działania w zgodzie z ogólnie przyjętymi zasadami. Mówią Ci: „Chcesz byc kimś? Musisz się uczyć z TYCH podręczników. Musisz iść na TE studia i poświecić swoje marzenia. DOROŚNIJ!” – mówią Ci. 

Wiesz dlaczego Ci tak mówią? Bo oni tak zrobili. 

Mówię Ci to jako uczeń, który z gimnazjum wyszedł ze średnia 5,2. 

Mówi Ci to jako student, który zawalił 2 kierunki studiów i (ledwo) kończy trzeci.

NIGDY nie zarobiłem pieniędzy na tym, czego nauczyłem sie w szkole. Wszystkie pieniądze zarobiłem na tym, że zamiast uczyć się na sprawdziany w liceum – realizowałem swoje pasje. 

Spędzałem setki, tysiące godzin robiąc to, co czuję. 

Teraz w 5 dni pracy mogę zarobić 20 000 zł. Tyle, co rocznie zarabia większość moich rówieśników (chyba, że wyjechali za granicę, ale ja naczyń po Angliku zmywać nie będę – sorry). 

Dodatkowo zarabiam na swojej pasji. 

I wiesz co? 

Patrzę na rówieśników. Tych, ktorzy sie ze mnie śmiali, że mam 2 z Chemii, że jestem zagrożony z Geografii i z Polskiego. 

Teraz mogę pojechać tam gdzie zechcę, chociaż z pamięci nie wiem gdzie to leży na mapie.

Teraz piszę posty, które czytają tysiące osob, chociaż na „polskim” z wypracowań dostawałem 2, bo „nie trafiałem w klucz”.

Fuck IT!

Nie trafiaj w klucze! Jestem klucznikiem i tworzę klucze pod zamki, które chcę otworzyć. 

Nie mówię Ci, że masz olać szkołę. Mowię Ci, żebyś ją olał, jeżeli czujesz, że przychodzi Ci z łatwością robienie czegoś, co inni mogą tylko z trudem naśladować!

Tam kryje się bogactwo! Tam powinieneś nakierować swoje zaangażowanie. 

I pamiętaj – to jest trudne. 

Będą się z Ciebie śmiali. Będą mieli Cię za dziwaka. Będziesz przez dłuższy czas pośmiewiskiem i powodem wielu żartów. Ja byłem…

I wiesz co? Teraz to ja się śmieję. Widzę jak pracują dla ludzi, z którymi ja spotykam się na lunch. 

Tak wyglada życie z perspektywy CEO. Jestem ponad nimi. Ty też mozesz. 

2 thoughts on “Mentalność człowieka sukcesu

Skomentuj

