Nie będę Cię uszczęśliwiał. Nie będziesz tą jedyną. Nie będę z Tobą na zawsze…

Nie będę Cię uszczęśliwiał.
Nie będziesz „tą jedyną„.
Nie będę za Tobą tęsknił.
Nie będę Ci mówił co masz robić.
Nie będziesz moim ideałem.
Nie będę z Tobą na zawsze.

Dlaczego?
old

Nie będę Cię uszczęśliwiał, bo spotkamy się idąc po tej samej drodze w tym samym kierunku i szczęście nie będzie efektem naszych działań, a po prostu czymś naturalnym. Połączy nas to, że mamy podobne spojrzenie na świat, na rzeczywistość. Spotkamy się jako dwie szczęśliwe indywidualności, które chcą podzielić się swoim szczęściem z drugą osobą.

Nie będziesz „tą jedyną”, bo staniesz się Nią dopiero w chwili mojej śmierci, gdy rozłączy nas koniec mojego lub Twojego życia. Tylko ta ostatnia jest tą jedyną. Każda poprzednia jest tylko „kolejną”. Jedną z wielu. Każdą z nich doceniam i im dziękuję, bo dzięki nim udało mi się ukształtować mój charakter, który tak bardzo pokochasz.

Nie będę za Tobą tęsknił, bo jeżeli chciałaś ode mnie odejść, to najwidoczniej nie zasługujesz na moją miłość; na to, kim jestem; na to, co dla Ciebie zrobiłem. Dzięki temu, że odeszłaś poznam kobietę, która to doceni i będzie tą jedyną. Będzie tą jedyną, bo nigdy ode mnie nie odejdzie.

Nie będę mówił co masz robić, bo mimo tego, że będziemy razem – to jest wciąż Twoje życie. Nie jestem Twoją własnością, a Ty nie jesteś moją. Nie mam prawa mówić Ci co jest Twoim priorytetem w życiu, na czym powinnaś się skupić i czym jest dla Ciebie szczęście. Moim zadaniem jest w Ciebie wierzyć, gdy nikt w Ciebie nie wierzy. Wspierać, gdy zostajesz zupełnie sama. Pozwalać Ci realizować swoje marzenia, bez względu na wszystko.

Nie będziesz moim ideałem, bo ideały nie istnieją. Pokocham Ciebie taką, jaka jesteś. Pokocham Twoje wszystkie zalety z łatwością, jednak prawdziwym wyzwaniem dla mnie będzie pokochanie Twoich wad. Dlatego będę miał na to całe życie. Nie po to, by Cię zmieniać ale po to, by zaakceptować Twoje wszystkie niedoskonałości.

Nie będę z Tobą na zawsze, bo bez względu na to które z nas odejdzie pierwsze, przyjdzie moment, w którym zostaniesz sama. Albo na ziemi, albo poza nią. Nie będzie mnie przy Tobie. Nie jest to kwestia mojego wyboru. Takie jest po prostu życie. Taka jest po prostu śmierć.

Z tego powodu:

Musisz być szczęśliwa sama ze sobą.
Musisz być tą jedyną dla kogoś innego, gdy ja odejdę.
Musisz przestać za mną tęsknić, gdy odejdę.
Musisz robić to, co sprawia, że jesteś szczęśliwa.
Musisz zaakceptować swoje wady, by być idealną.
Musisz zrozumieć, że nie będę z Tobą na zawsze.

***************************
Czekasz na kolejny wpis ?
Daj mi znać w komentarzu tutaj lub na moim profilu Facebook: http://www.facebook.com/belzkamil

2 thoughts on “Nie będę Cię uszczęśliwiał. Nie będziesz tą jedyną. Nie będę z Tobą na zawsze…

  1. Mądrze mówisz, aczkolwiek nieco to dołujące, a nie motywujące, ale to moja subiektywna ocena. Ale cóż… prawda nie zawsze musi być przyjemna 😉 pozdrawiam 😉

    Lubię to

Skomentuj

