Dlaczego nie warto oglądać wiadomości i jak zmieniać świat?

– „Słyszałeś o tym samolocie?” – zapytała bliska mi osoba. – „Pilot popełnił samobójstwo i zabił 150 osób…”
– „Wiesz, są miejsca na ziemi gdzie dziennie ginie tyle osób.” – zacząłem dokładnie wiedząc na czym skończę, a skończyłem mniej więcej tak...

Po prostu nie oglądam i nie słucham o rzeczach, na które bezpośrednio nie mam wpływu, a gdzieś tam zaprzątają mi głowę. To nie o to chodzi, że mnie to nie obchodzi, ale wiem, że i tak nic nie mogę z tym zrobić. Dlatego skupiam się na swoim otoczeniu, bo każde wielkie zmiany zaczynają się od jednostek, które właśnie skupiają się na sobie.

kropla1

Wyobraź sobie kręgi na wodzie, które robi spadająca kropla.
Spada jedna kropla i robi krąg, który rozprzestrzenia się po wodzie.
Kropla musi się skupić na sobie, by była większa, żeby kręgi zmieniły się w fale.
W innym przypadku, nawet jak będzie leciało tysiące kropel, jedna po drugiej, nic to nie zmieni. Wciąż będą to tylko kręgi.

Kobieta, która mi to napisała, też nie jest tylko zwykłą kroplą. W przeciągu kilku dni zmieniła zupełnie moje nastawienie. Pobudziła rządzę sukcesu.
Mimo wcześniejszych tysięcy wiadomości, setek kropel, dopiero Ona wpłynęła tak, jak rzeczywiście powinna. Była falą, a nie tylko kolejnym kręgiem.

Tsunami

W tym krótkim wpisie chciałbym, abyście zrozumieli, że każdy z nas rodzi się kroplą. Małą, niewinną istotą, która jest nieskazitelnie czysta i ma nieograniczone możliwości rozwoju. Pamiętajcie jednak, że bycie kroplą to etap, który powinien przeminąć. Tworzenie kręgów w pewnym etapie naszego życia to zdecydowanie za mały. Musicie rosnąć, rozwijać się i sprawić, by Wasze kręgi przerodziły się w fale i zmieniały Wasze otoczenie na lepsze z siłą tsunami.

Tego Wam życzę,
k.
man_vs__tsunami-wallpaper-800x600

Soundtrack:

***************************
Chcesz więcej?
Kanał YouTube: https://www.youtube.com/kamilbelztv
Facebook: http://www.facebook.com/belzkamil

Skomentuj

