Jak znaleźć w życiu szczęście ? + vlog

Cały czas patrzymy na innych.

Żyjemy wzorcami, które nas nie dotyczą. Wzorujemy się ludźmi, którzy mieli zupełnie inną historię życiową.
Zmień to.
4642529_orig
Spójrz na siebie. Zaglądnij do swojego serca.

Zapytaj się go, czego pragniesz ?
Co daje Ci szczęście ?
Po co się urodziłeś ?
Co chcesz, żeby zostało po Twojej śmierci ?

Odpowiedzi na te pytania przychodzą same. Nie musisz nic kalkulować, zastanawiać się.
Odpowiedzi na te pytania wychodzą z Ciebie w ułamek sekundy, więc zadaj sobie w końcu to pytanie:
„Co daje mi szczęście?”
„Kiedy czujesz, że czas przestaje być dla Ciebie istotny ? Kiedy się wyłączasz z rzeczywistości ?”
Kiedy jedyne co się dla Ciebie liczy to ten moment ? Tu i teraz…

Jeżeli nigdy nie doświadczyłeś tego uczucia, zacznij szukać.
Nie otaczaj się ludźmi, którzy ściągają Cię na dół. Nie otaczaj się ludźmi, którzy szczęście widzą tylko w przyjemnościach.
Otaczaj się ludźmi, którzy marzą i robią wszystko, by te marzenia zrealizować.
Otaczaj się ludźmi, którzy są dla Ciebie inspiracją, którzy ciągną Cię w górę i pozwalają się rozwijać.

Jeśli nie chcesz być słaby, przestań zadawać się ze słabymi. Odejdź od nich, bez słowa. Dołącz do silniejszych, rozwijaj się, realizuj swoje marzenia tak, by pewnego dnia wrócić do tych słabych, z którymi byłeś i pomóc im. Wyciągnąć ich z przeciętności i szarości. Pokazać im możliwości, które mają, bo przecież TY MIAŁEŚ TAKI SAM START. Pokazałeś im na swoim przykładzie, że MOŻNA ! Zaczynając dokładnie w tym samym miejscu. Bądź dla nich inspiracją.

I najważniejsze… Pozbądź się strachu. Strachu, który Cię…
(…)

Przerwałem w tym momencie. Nagrałem wszystko, co chciałem Ci przekazać. Nie planowałem tego. Po prostu zrobiłem, co podpowiedziało mi serce. Poczułem potrzebę powiedzieć Ci to w oczy. Najmocniej jak tylko mogę.
Rozumiesz ? Na tym to polega. Robisz to, co czujesz. Nie zastanawiasz się – działasz.

Bądź szczęśliwy. Realizuj się. Żyj.
k.

2 thoughts on “Jak znaleźć w życiu szczęście ? + vlog

  1. Kamil,powiem tylko tyle : kiedyś będziesz wielkim człowiekiem. I choć pewnie słyszysz to często, napiszę to, bo tak czuję :Jesteś rewelacyjny.

    I dzięki za ten film. Otworzył mi oczy i dał kopa.

    Lubię to

Skomentuj

