Jak zrealizować postanowienia noworoczne ?

Jak doskonale wiesz większość postanowień noworocznych kończy się równie szybko jak się zaczyna…

Dzisiaj po tym jak wysprzątałem swoją głowę i regały, wrzucając karton wypełniony niepotrzebnymi śmieciami na strych, znalazłem takie cudo.

IMG_20141225_103047

Jedno z postanowień noworocznych sprzed dobrych kilku lat mojego Taty.
Dla mnie ? Niesamowity, ukryty prezent, w tym momencie bezcenny. Nie mam czasu jeździć na siłownię i pieniędzy, a rocznie jest to wydatek minimum 1800 zł.

Ale ja nie o tym…

Mój Tata widząc moje niesamowite efekty, które uzyskałem przez 2,5 miesiąca pracy z moim trenerem sam postanowił, że od Nowego Roku  będzie jeździł ze mną na siłownię (gdzieś to już słyszałeś, hm?).
Wpływ otoczenia.

DSC_069110418531_359100827585434_2118902902006865752_n

Z trenerem personalnym. Mateusz Mikołajczuk MM-Fitness

Widząc moje codzienne zmagania z dietą, porannym cardio i siłownią, a przede wszystkim z SAMYM SOBĄ, mój Tata znów uwierzył, że się da.

Uwierzył ponownie, bo wcześniej obiekt jego ambicji po kilku tygodniach nieużytku, stał się symbolem jego słabości, przez co wylądował na strychu.
Tak oto ambicja zmieniła się w słabość.

Tak to już z większością nas jest, że napalamy się na zmiany do czasu, gdy przychodzi do ich realizacji. Wtedy nasze „Muszę zacząć ćwiczyć!” zmienia się na „Mogę zacząć jutro…”, tyle, że jutro nigdy nie nadchodzi.
Bo każde dzisiaj to jutro. 

Wiecie co postanowiłem zrobić ?
Pokazać, że postanowienia noworoczne to ułuda. Ja postanowiłem, że w Nowy Rok wejdę jako człowiek z wymarzoną (prawie) sylwetką; „(prawie)”, bo apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego nie przestanę.

Pamiętam, że była to decyzja spontaniczna, z dnia na dzień. Spojrzałem na kolegę, który zrobił to samo 3 miesiące wcześniej i wyglądał niesamowicie.
Ponownie, wpływ otoczenia.

Nie wiem czy to pisałem, ale uwielbiam to zdanie.
„Jesteś średnią 5 najbliższych osób, z którymi spędzasz najwięcej czasu.”
Genialne.

Ludzi, którzy w życiu osiągają swoje cele od innych wyróżnia to, że biorą się do pracy TU I TERAZ.

Słowo „jutro” nie ma w sobie mocy sprawczej. 
Słowo „później” nie determinuje działania.
Słowo „mogę” rozleniwia.

!!!! Ćwiczenie dla Ciebie na ten ostatni tydzień roku 2014 !!!!

1) Notuj wszystkie swoje małe cele w notesie, na kartce i trzymaj je zawsze przy sobie.
2) W swoim słowniku życia codziennego zrób następujące korekty:

Zamień „jutro” na „dzisiaj”.
Zamień „później” na „teraz”.
Zamień „mogę” na „muszę”.

3) Wykreślaj każdy kolejny cel z listy po jego zrealizowaniu i ZOBACZ jak jeden po drugim przybliżają Cię do sukcesu.

Będziesz zszokowany jak tak małe ćwiczenie potrafi niesamowicie wpłynąć na Twoje życie.
Jedyne czego potrzebujesz, to wziąć kartkę i wypisać swoje postanowienia na najbliższy tydzień.
Nie odkładaj tego na jutro, nie zostawiaj tego na później, nie mów, że możesz to zrobić.

Musisz zrobić to dzisiaj, teraz.

k.

Soundtrack:

********************
Chcesz się zmienić ? Mój trener Ci w tym pomoże:
Mateusz Mikołajczuk MM-Fitness (https://www.facebook.com/pages/Mateusz-Miko%C5%82ajczuk-MM-Fitness/224277194401132?fref=ts)

Skomentuj

